Шведи запустили першу в світі дорогу, заряжающую електрокари на ходу (Відео)


Опубликованно 27.06.2018 01:00

Шведи запустили першу в світі дорогу, заряжающую електрокари на ходу (Відео)

Новини технології: Створена електрифікована залізниця, здатна заряджати акумулятори електричних автомобілів прямо під час руху.

Ця дорога розташовується неподалік від Стокгольма, вона зв'язує аеропорт Stockholm Arlanda з сусіднім складським та сортувальним вантажним центром. Довжина першої ділянки такої дороги становить всього два кілометри, тим не менш, впровадження подібних технологій є одним з важливих частин стратегічного шведського плану, що стосується енергетики і екології разом. Зазначимо, що головною метою цього плану є повне позбавлення від Швеції залежності від викопних видів палива до 2030 року, що дозволить зменшити кількість шкідливих викидів від транспортних засобів мінімум на 70 відсотків. Ракета SpaceX запустила телескоп NASA (Відео)

Поява електрифікованої ділянки дороги дозволить зробити електричні автомобілі більш зручними і практичними. Система, вбудована в дорогу, працює, передаючи електричну енергію від рейок, прокладених нижче дорожнього покриття, до системи автомобіля за допомогою гнучкої руки-пантографа. "На поверхні дороги, при цьому, немає ніякого електричного потенціалу" - розповідає Ганс Салл (Hans Sall), керівник компанії eRoadArlanda, - "Електрика проходить по рейках, утопленим на 5-6 сантиметрів нижче поверхні дорожнього покриття. Але параметри електричної системи були обрані з урахуванням максимальної безпеки, якщо залити дорогу солоною водою, то напруга на її поверхні не перевищить одного Вольта. Іншими словами, по залитій водою дорозі можна буде ходити босоніж без будь-яких наслідків". Компанія Terrafugia представила новий концепт літаючого автомобіля

Під Києвом зняли маршрутку з пасажирами на неймовірній швидкості (Відео)

На сьогоднішній день спорудження одного кілометра електрифікованої дороги обходиться в один мільйон євро. Тим не менш, це в 50 разів менше, ніж вартість монтажу еквівалентної за всіма параметрами системи, в якій над дорогою прокладаються контактні дроти, як у тролейбуса. В даний час у Швеції налічується близько півмільйона кілометрів доріг, з яких 20 тисяч припадає на автомагістралі. "Якщо ми електрифікуємо ці 20 тисяч кілометрів, цього вже буде достатньо для реалізації першого етапу нашого плану" - розповідає Ганс Салл, - "В нашій країні відстань між двома магістралями не перевищує 45 кілометрів, і сучасні електричні автомобілі вже здатні подолати таку дистанцію без перезарядки батарей". Це потужно: "Богдан Моторс" презентував унікальний позашляховик (Відео)

І насамкінець зазначимо, що зараз ведуться переговори між Швецією і Німеччиною, які стосуються будівництва мережі електрифікованих доріг. Демонстрація переваг такого підходу повинна підштовхнути всю Європу до більш широкого застосування електричних автомобілів і подальшого розвитку мереж електрифікованих доріг.



Категория: Технологии