На честь 20-річчя Google показав майбутнє пошуку


Опубликованно 01.11.2018 11:51

На честь 20-річчя Google показав майбутнє пошуку

На заході, присвяченому 20-річчю і майбутнього пошуку, Google представив ряд нових функцій. Деякі з них є абсолютно новими, інші – розширенням або оновленням існуючих можливостей, а треті – запозичені у конкурентів (Snapchat, Instagram та Pinterest).

Віце-президент з пошуку Google Бен Гомес (Ben Gomes) почав свій виступ з історичного огляду місії Google і його підходу до впорядкування інформації. Потім він розповів про концептуальні зміни, які очікують пошукову систему в найближчому майбутньому. Зокрема, їх буде три:Перехід від відповідей до «мандрів»;Від пошукових запитів до беззапросному знаходженню інформації;Від текстового контенту до візуального.

Персоналізація «пошукового подорожі» (search journey)

Кілька років тому Microsoft з'ясував, що пошук не є разовим поведінкою. Дослідження компанії показало, що люди зазвичай вводять ряд запитів протягом декількох сесій, щоб виконати такі завдання, як пошук роботи, купівля автомобіля, оренда квартири або планування відпустки. Google повторив цю ідею у двох взаємопов'язаних анонсах: Activity Cards і поліпшених добірках (Collections).

Activity Cards будуть показувати, де користувач зупинився в пошуку, відображаючи раніше відвідані сторінки та сайти, а також попередні запити.

У Google відзначили, що ці картки не будуть виводитися за кожним запитом. При цьому користувачі зможуть редагувати і видаляти непотрібні результати.

Нові Collections

Збірки вже існували раніше, але незрозуміло, скільки людей їх використовував. Collections дозволяють користувачам зберігати і організовувати контент на своїх смартфонах. Нова версія Collections тісно пов'язана з Activity Cards.

Тепер користувачі зможуть зберігати сторінки в добірки з нових Activity Cards. Вони також будуть отримувати рекомендації по схожим темами.

Крім того, Google поліпшить блоки і панелі видачі Мережі знань, додавши на них те, що у компанії назвали Topic Layer («тематичний рівень») – додаткову інформацію по темі.

«Topic Layer створюється шляхом аналізу всього контенту, який існує в інтернеті по заданій темі, і розробляє сотні і тисячі підтем. Ми можемо визначити найбільш релевантні статті та відео для цих підтем – ті, які вже зарекомендували себе як корисні з плином часу, а також свіжий контент по темі. Потім ми дивимося на патерни, щоб зрозуміти, як ці теми пов'язані один з одним, щоб ми могли більш розумно відобразити той тип вмісту, який користувач, ймовірно, захоче досліджувати далі», — пояснили в Google.

Topic Layer в блоках з відповідями:

На скріншоті вище ми бачимо, що для кожної породи собак є певні підтеми. Їх вибір заснований на розумінні Google зв'язків між окремими породами, схожих запитів і контенту.

Google Feed змінить назву на Discover

Стрічка Google в мобільному додатку пошуку отримає нову назву – Discover. За даними компанії, щомісяця Google Feed використовують 800 млн осіб по всьому світу. Цей розділ також є зростаючим джерелом трафіку для видавців.

Крім нової назви і поліпшеного дизайну, Google Feed отримає нові налаштування і можливості. Кожна новина або публікація тепер будуть супроводжуватися назвою теми, до якої вони належать. Це назва буде клікабельними, щоб користувачі могли знайти більше інформації з даної теми.

Крім того, користувачі зможуть підписуватися на теми і вказувати, чи хочуть вони бачити більше або менше контенту на конкретну тему.

Google також додасть більше відеоконтенту в стрічку.

Нові можливості візуального пошуку

Третій набір нових функцій і можливостей пов'язаний з візуальним пошуком. Серед них – розширення формату AMP Stories на результати пошуку. Спочатку ці результати будуть виводитися за запитами, пов'язаними зі знаменитостями. «Історії» будуть містити важливі факти та моменти життя цих людей, представлені у візуальному форматі.

Крім того, Google анонсував нову функцію «Featured Videos», яка дозволить користувачам швидше знаходити релевантні відео. Робота цієї функції заснована на технології комп'ютерного зору: з її допомогою Google визначає релевантні запиту користувача фрагменти відео для показу превью.

На цьому тижні Google також оновить пошук по картинках, додавши більше інформації про зображення. Оновлення буде запущено як для користувачів мобільних, так і десктоп-пристроїв.

Компанія також оголосила, що система візуального пошуку Google Lens стане доступна в Google Картинках, дозволяючи виконувати пошук по будь-якому елементу або об'єкту на фото. Якщо Lens неправильно визначить бажаний товар або зображення, користувачі зможуть вручну вказати, який об'єкт їх цікавить (обвівши його в гурток).

Інші нововведення

Серед інших нововведень значаться нові можливості пошуку по вакансіях (Job Search). Тепер пошуковик буде показувати навчальні заходи, пов'язані з запитом користувача, які проводяться поруч з ним. Нова функція отримала назву Pathways.

Компанія також оголосила про партнерство з штатом Вірджинія, Virginia Community College System та місцевими роботодавцями. Це співробітництво покликане допомогти компаніям і здобувачам знаходити один одного за допомогою Google.

Нарешті, Google також поліпшив функцію SOS-повідомлень. Тепер пошуковик буде попереджати користувачів про можливі повені. Ця програма запущена в Індії в партнерстві з Центральною водною комісією країни.

В цілому ці оновлення показують, що Google привносить все більше і більше структурованого вмісту в результатах пошуку і все далі відходить від традиційних «синіх посилань», які звикли бачити користувачі.

Що стосується монетизації, то компанія нічого не говорила про можливість показу реклами в нових блоках. Однак, на думку експертів галузі, ця ситуація може змінитися в майбутньому.

Нагадаємо, що Google буде відзначати свій день народження 27 вересня.



Категория: Новости