Як повернути гроші за покупку в AppStore: всі способи, поради та рекомендації


Опубликованно 09.03.2019 16:10

Як повернути гроші за покупку в AppStore: всі способи, поради та рекомендації

Багато користувачів «яблучних» девайсів іноді купують корисні додатки для власного користування. Правда, ситуації бувають різні. Так, іноді додаток можна придбати випадково. Це може зробити дитина з власної недосвідченості або може бути безліч інших причин. Що ж робити в такому випадку? Як повернути гроші за покупку в AppStore? На превеликий жаль, ви ніде не знайдете кнопки відмови, а процедура повернення трохи складніше, ніж може очікувати звичайний користувач. Рекомендації по поверненню

Всі додатки та ігри, які ви придбали в App Store, ви можете повернути впродовж доби. Якщо ви зробите так, то кошти надійдуть вам в повному обсязі. Щоб зробити повернення, потрібно скористатися настільною версією iTunes. Тому перед тим як повернути гроші за покупку в AppStore, вам потрібно встановити програму на вашому комп'ютері. Не має значення, у вас макбук або будь-яка інша модель комп'ютера.

Ще один нюанс: компанії потрібно пояснити, чому ви вирішили повернути гроші. Якщо у вас гра часто не працює або відключається, то ви можете просити про повернення коштів. Це найпоширеніша причина повернення грошей, однак потрібно знати про деякі підводні камені. Якщо ви напишете відразу у компанію Apple і розкажіть про те, що програма або гра лагают, то вони перенаправляють вас на самого розробника. Вам потрібно поспілкуватися з розробником, попросити його усунути проблеми. Якщо він напише, що проблем немає або їх не можна усунути, або ж перекладе провину на «яблучного» гіганта, то тоді вам, можливо, повернуть кошти. Тому пишіть спочатку розробнику, отримуйте від нього якісь відповіді, а після в листі до Apple прикріплюйте скріншоти спілкування з розробником, тоді повернення коштів відбудеться швидше. Що робити, якщо програма не відповідає опису

Трапляється, що ви купуєте програму або гру, а воно зовсім не відповідає опису. Вас може відразу зацікавити питання про те, як повернути гроші за покупку в AppStore з телефону або будь-якого іншого пристрою. Нікому не приємно, коли його обманюють. В таких випадках набагато простіше повернути гроші, проте потрібно уважно читати опис: чи немає там виносок, приписок про шуточности програми і так далі. Приміром, програма «Рентген». Всім зрозуміло, що програма не працює в якості рентгена і не зможе просканувати тіло людини, проте в додатку є приписка про його шуточности. І ось в такій ситуації ви вже не зможете повернути гроші, тому що розробник попередив в описі заздалегідь. Якщо ж скріншоти в грі і в описі різні, ніде немає ніяких пояснень, сміливо оформляйте повернення - Apple визнає претензію виправданою, і вам повернуть гроші. Невеликий лайфхак

Якщо ви думаєте, як повернути гроші за покупку в AppStore за якийсь додаток, то переконайтеся, що купівля у вас не була помилковою. Можливо, ви просто помилилися з іконками або назвами. В AppStore є схожі програми. У деяких навіть іконки однакові, і вони знаходяться в одному розділі. Якщо це так, то шанс на повернення коштів зростає у кілька разів. Як почати процедуру повернення?

Вас цікавить, як повернути гроші за покупку в AppStore без комп'ютера? Знайте, що зробити це важко, тому як основою метод віку коштів - як раз саме з допомогою комп'ютера. Якщо у вас є айфон або айпад, то повернення буде можливий тільки з допомогою електронної пошти та квитанції від Apple.

Отже, повернення оформляють трьома способами: через програму iTunes на персональному комп'ютері (попередньо потрібно авторизуватися в програмі); у браузері айфона або айпада; через квитанцію від Apple, яка приходить на вашу електронну пошту. Повернення коштів за допомогою комп'ютера

Якщо вас цікавить, як повернути гроші за покупку в AppStore за допомогою комп'ютера, то потрібно зробити наступне: Відкрийте iTunes на вашому комп'ютері, неважливо, макбук це або інша модель. Перейдіть на основну сторінку магазину, знайдіть розділ «Швидкі посилання», далі відкривайте пункт «Обліковий запис». У віконці, що з'явилося вводите дані вашого акаунту. В правій колонці клікайте на «Обліковий запис». Тепер ви перейдете на сторінку, де вказані дані про вашому акаунті, де можливо переглянути історію покупок і здійснити повернення грошей. Гортайте сторінку до кінця, і ви побачите пункт «Історія покупок». Тут тепер клікайте на «Див. все». Відкривайте ваш список останніх покупок і завантажень. Відшукайте додаток, за яке ви бажаєте повернути кошти. Клікайте на стрілочці з лівого боку від назви додатка, щоб детальніше подивитися опис програми або гри. Тепер натискайте «Повідомити про проблему». У списку буде посилання «Повідомити про проблему», і ви її та натисніть. Найважливіше — подати заявку можливо не пізніше доби з моменту придбання. У браузері відкриється сторінка для повернення грошей. Внесіть всі параметри вашого облікового запису і переходьте до опису виниклої проблеми. Ось тут вам потрібно пояснити Apple, чому ви бажаєте повернути додаток. Звичайно ж, якщо ви щодня будете купувати програми та їх повертати, то через деякий час вам будуть приходити відмови. Майте на увазі, причина «мені не сподобалося додаток...» не підійде, за це вам гроші жодним чином не повернуть. Все із-за того, що суб'єктивні думки: ви можете вважати, що додаток погане, а кому-то воно подобається. «Не подобається» - це не причина! Тепер вибирайте проблему з переліку запропонованих і напишіть довгий коментар англійською мовою. Apple, звичайно ж, надає вам кілька готових варіантів, з яких ви можете вибрати. Після написання заявки натисніть кнопку «Відправити». Невдовзі ви отримаєте повідомлення, що ваша претензія прийнята і розглядається.

Перед тим як повернути гроші за покупку в AppStore на iPhone, вам надішлють ще лист, де буде зазначено, що над вашою заявкою працює співробітник. Знадобиться два дні почекати, перш ніж ви отримаєте повноцінну відповідь від підтримки. Вам або повернуть кошти, або попросять уточнити дещо, скинути скріншоти і так далі, або просто прийде відмова. Як повернути гроші за покупку в AppStore через сайт Apple?

Другий спосіб повернення коштів схожий на перший, але він дещо простіше. Якщо ви вже знаєте посилання розділу Report Problem, який знаходиться на сайті Apple, то ви можете відразу переходити туди, без маніпуляції з iTunes. Цей спосіб підійде всім! Його вибирають багато з-за того, що є можливість повернути кошти прямо з iPhone або iPad, адже вам потрібно мати лише браузер. Так що якщо ви шукаєте спосіб, як повернути гроші за покупку в AppStore на ipad, то даний спосіб як раз для вас! Перейдіть на сайт Apple, авторизуйтеся, знайдіть додаток, яке ви бажаєте повернути, і клікайте на Report Problem, описавши при цьому всю суть вашої проблеми.

Порада: не користуйтеся поверненням коштів занадто часто, інакше відмови в подальшому будуть у вас завжди, навіть якщо ви будете праві.

Якщо ви вперше хочете повернути кошти, то шанс на повернення, дуже великий. Успіх ще сильно залежить від часу, який минув з моменту придбання ігри або програми: чим раніше ви вирішите поговорити зі службою підтримки, тим краще для вас. Повернення коштів по квитанції

Ви повинні знати, що маєте можливість повернути свої кошти, якщо з моменту покупки не минуло 90 днів. Якщо цей строк вже пройшов, то гроші вам не повернуть. Якщо ж час ще не пройшло, тоді вам варто дізнатися, як повернути гроші за покупку в AppStore за 90 днів. Перше, що потрібно зробити – зв'язатися зі службою підтримки програми. Якщо розробник розуміє, то гроші він може повернути і в особистому порядку. Це суттєво спростить річ, але таке відбувається рідко. Зазвичай розробник відмовляє користувачеві в поверненні. Тепер ваше завдання домогтися відповіді від розробника таким чином, щоб він послався на «технічні перешкоди», а не на особисте небажання зробити повернення. Часто відповідальність розробник може перекласти на компанію Apple. Зберігайте відповіді у вигляді скріншоту. Тепер вам потрібно відшукати транзакцію у вашій електронній пошті. Там є посилання на «сторінку виправдання», де потрібно аргументовано описати проблему. Краще писати, що покупка здійснена без вашого схвалення. Тільки ця графа приведе вас до листа операторові. Тепер вам потрібно проявити своє красномовство. Покупку ви можете перекласти на дітей, можете згадати, що додатком ви не користувалися (компанія це перевірить, тому вказуйте це, якщо це відповідає дійсності). У листі прикріпіть скріншоти від розробника, де він знімав з себе відповідальність і перекладав усе на компанію Apple (завантажте скріншот хмара та просто прикріпіть посилання). Такі скарги розглядає реальний людина, тому вам потрібно бути переконливим. Відповідає служба підтримки протягом 4 днів, а повернення коштів варто очікувати від дести робочих днів до місяця, все залежить від суми та регіону проживання. Які поради можна дати по поверненню?

Спочатку знайте, що всі листи повинні писатися на англійській мові. Листи повинні бути красномовними, без суб'єктивної оцінки якості програми або гри. Пишіть, що купили гру або додаток діти, а ви не давали своєї згоди на це. Можете послатися на друга, який знає паролі від телефону. Не пишіть, що ви не користувалися додатком: якщо це не так, компанія все перевірить. Крім того, якщо ви активно використовували гру, швидко її пройшли і вирішили, що тепер можна повернути гроші, то отримаєте відмову: відстежити вашу активність буде не важко, і в службі підтримки зрозуміють, що це обман. Автор: Беспалова Наталія 12 Листопада, 2018



Категория: Технологии