Нова iOS характеристика вбивства айфон 8с
Опубликованно 12.04.2018 04:40
Apple випустила прошивку iOS 11.3 в самому кінці березня, і оновлення, як повідомляється, загинули сенсорний функціональність iPhone 8с, які були відремонтовані з третьої партії екранів.
Тому люди, які вже встигли зламати їх екран iPhone 8 і пішов дешевий маршрут це не перевірений ремонт Apple магазин тепер ризикує даремний телефон.
Оновлення випхали на 29 березня, представляючи обіцяв Тім Кук iPhone та інформації про здоров'я акумулятора, що дають користувачам більше контролю над спірною заходи регулювання телефон від Apple.
Але навмисно чи ні, оновлення iOS 11.3 викликало великих проблем для функціональності сенсорного екрану на деяких пристроях iPhone 8.
Технік публікації материнської плати першим повідомив про проблему і генеральний директор ремонтного підприємства в США, поранені гаджети, сказали виході це вже шкодить бізнесу.
"Клієнти роздратовані і схоже, що Apple робить це, щоб запобігти клієнтів від сторонніх ремонт", - сказав Aakshay Крипалани, який стверджував, що це питання вже вартість свого бізнесу більш ніж 2000 reshipments.
За даними доповіді, кожен екран iPhone працює на невеликий мікрочіп, і цей чіп є те, що ремонт співтовариство вважає причиною проблеми. Кріплення лопнув телефонів означає повторне відкриття та оновлення чіпа.
Це вже не перший раз це питання виникло в тонкому перетягування каната між Apple і несанкціонований ремонт. Попереднє оновлення iOS вбили сенсорний функціональність iPhone 7с з третьої партії екранів, а пізніше оновлення буде вирішене питання.
Apple також був доставлений до суду в минулому році кращі споживчі watchdog Австралії за "помилка 53", який замурували айфони, якщо у них їх кнопка Home замінена на сторонню ремонтну майстерню.
Докладніше: перед судом Яблуко за помилки '53'
Всякий раз, коли компанія Apple тиснула на його політику ремонту, він постійно говорить про політику це має місце не про захист клієнта і сприяння довговічність своєї продукції.
Цинік міг би думаю, що Apple не хоче втрачати контроль над своїми вельми прибутковому ринку ремонту, але компанія стверджує, що пристрої стають все більш витонченими, він не поспішає відкривати їх до беззастережної сторонніх ремонтників.
Коли новини.ком.АС запитав директор Apple, Ліза Джексон у листопаді про те, чому компанія активно бореться з "право на ремонт" законодавство в США вона повторює позицію.
“Ми запускаємо наші власні програми ремонту і то авторизацію і підтверджувати ремонтників. Питання в пристрої, який є більш складним, що краще для клієнта?
"І третіх сторін, несанкціонованого ремонту говорить сама за себе", - сказала вона, припускаючи, що вони будуть робити пристрої менш безпечним і навіть поставити під загрозу їх довговічність.
"Ми хочемо переконатися, що ремонт ми робили правильно".
Це питання для iPhone 8 з вами сталося, так як завантаження з iOS 11.3?
Nicholas.whigham@news.com.au
Категория: Гаджеты