Нове оновлення iOS поставляється з дружньою нагадування
Опубликованно 25.04.2018 21:30
Оновлення — iOS11.3.1 — була розгорнута, щоб виправити проблеми з iPhone 8 сенсорні екрани, які стали відповідати. Багато користувачів нещодавно повідомив про проблему після завантаження iOS11.3, особливо якщо раніше вони мали їх iPhone екран замінити на сторонній ремонт.
Оновлення випхали на 29 березня, представляючи обіцяв Тім Кук iPhone та інформації про здоров'я акумулятора, що дають користувачам більше контролю над спірною заходи регулювання телефон від Apple.
Але оновлення iOS 11.3 викликало проблеми функціональності сенсорного екрану на деяких пристроях iPhone 8 із заміною екранів.
Apple сьогодні викотила оновлення програмного забезпечення, розробленого, щоб усунути проблему — і він приходить з дружнім нагадуванням.
Це має бути одним з найбільш конкретних оновлень iOS. #ios1131 pic.twitter.com/PQ59tkzz8q— Ленс Ulanoff (@LanceUlanoff) 24 Квітня 2018
Це не перший раз таке питання виникло в тонкому перетягування каната між Apple і несанкціонований ремонт. Попереднє оновлення iOS вбили сенсорний функціональність iPhone 7с з третя сторона заміна екранів, а пізніше оновлення буде вирішене питання.
Коли новини.ком.ау повідомив про останні проблеми на початку цього місяця, ряд австралійських споживачів простягнув руку, кажучи, що вони були порушені.
Одна Сіднеї жінка сказала, що терміново потрібно було її телефону після падіння і тріщини на екрані, але не мають часу, щоб забронювати в Яблуко на зустріч в місто і замість цього відправився в незалежну ремонтну майстерню недалеко від роботи чоловіка.
"Вартість не було питання, це було чисто, я отримав її виправити якомога швидше", - сказала вона. Але після того, як екран був замінений в майстерні, він скоро перестав діяти.
"Тепер я повністю застряг, не кажучи вже про дуже засмучений — як усе, що я можу зробити, це приймати вхідні дзвінки", - сказала вона.
Третя особа ремонтник в Мельбурні сказав, що з його досвіду, це було особливо "деякі" використовують ремонтники, яка була причиною проблеми з iPhone 8с, але сказав, що старі пристрої теж були проблеми після оновлення програмного забезпечення.
"Ми ремонтуємо понад двохсот пристроїв на тиждень і вже замінили близько 50 айфон 8 екранів з (на iOS 11.3) випуск тільки з невеликою кількістю стандартна гарантія проблем", - сказав два тижні тому.
“Велика історія на пристроях Apple є масове відмов з 11 оновлення iOS на весь асортимент зокрема, в iPhone 7. Ми бачимо мінімум 5-10 апаратів на тиждень bootloop або повна відмова без пояснень".
Коли Apple натисканні на його позицію ремонту, він постійно говорить про політику це має місце не про захист клієнта і сприяння довговічність своєї продукції.
Цинік міг би думаю, що Apple не хоче втрачати контроль над своїми вельми прибутковому ринку ремонту, але як його пристрої стають все більш витонченими, він не поспішає відкривати їх до беззастережної сторонніх ремонтників.
Коли новини.ком.АС запитав директор Apple, Ліза Джексон у листопаді про те, чому компанія активно бореться з "право на ремонт" законодавство в США вона повторює позицію.
“Ми запускаємо наші власні програми ремонту і то авторизацію і підтверджувати ремонтників. Питання в пристрої, який є більш складним, що краще для клієнта?
"І третіх сторін, несанкціонованого ремонту говорить сама за себе", - сказала вона, припускаючи, що вони будуть робити пристрої менш безпечним і навіть поставити під загрозу їх довговічність.
"Ми хочемо переконатися, що ремонт ми робили правильно".
Донован Скотт, який працює в якості менеджера з маркетингу по ремонту комп'ютерів Доктор, ремонт магазин електроніки у восьми місцях в США сказав, що він "абсолютно не згоден" з її коментарями.
"Apple веде за собою право виправляти законодавство, щоб змусити клієнтів зробити такі речі, як догляд за Яблуко або напишіть свій телефон в Apple безпосередньо або просто отримати новий телефон, так що вони не повинні боротися з проблемою," сказав він новини.ком.ау.
Категория: Гаджеты