Яблуко 'грати в довгу гру з кредитної карти
Опубликованно 30.03.2019 07:10
Поки що це трохи перебільшення, на крок від Apple і підкреслює її план, щоб витягнути користувачами в купу різних послуг, щоб тримати їх залишивши її база користувачів iPhone.
Зараз він доступний тільки для клієнтів із США і Apple сподівається, що це буде залучити більше покупців iPhone в бік з допомогою Apple Pay і зробити покупки в рамках свого екосистему iOS, наприклад, свій магазин додатків, мікроплатежі в іграх, і пірингові платежі з Apple готівку, функція доступна тільки в США.
Коли клієнти використовують карти, які вони отримують на 2% готівку назад на всі покупки та 3% при купівлі продуктів Apple або послуга.
За даними Apple, цифрова кредитна карта буде ніяких штрафів за прострочення платежу, без щорічних платежів, без міжнародних зборів і процентні ставки одні з найнижчих в галузі, однак в дрібний шрифт на цей останній пункт показує досить стандартний спектр інтересів.
Звучить все дуже добре, але багато його риси насправді не новий, а радше еволюція винагород та комісійних вже запропонували інші карти на ринку США, критики поспішили вказати.
Дженніфер Бейлі, віце-президент Apple, платити, говорить про Apple карта на Стіва театр завдань під час події, щоб оголосити нових продуктів в Купертіно, штат Каліфорнія. Компанія Apple сподівається, що кредитна карта буде залучити більше власників iPhone, щоб використовувати Apple, платити. Картинка: Тоні Авелар
"Я думаю, дивного оптичного тут є те, що кредитні картки не обов'язково інновацій в платежах, навіть краще за ціною і лояльності," Рівка Gewirtz маленький, глобальний директор з досліджень в аналітичній компанії IDC, яка спеціалізується на платежах сказав межі.
“Таким чином, щоб бачити велику технічна фірма, яка вішає свою капелюх на інновації, йти таким традиційним шляхом — ось що я думаю, що це трохи дивно тут. Я хотів би бачити Apple, отримати більш інноваційне перетворення, як ми платимо".
Компанія Apple співпрацює з Міжнародним інвестиційним банком "Голдман Сакс" і MasterCard, щоб принести свої картки Яблука в житті.
"Є деякі речі, про досвід кредитної карти, які могли б бути набагато краще", сказав Тім Кук під час оголошення. Карта розшифрувати висловлювання в те, що простіше для людей, щоб читати і розуміти і автоматично згрупувати покупки в категоріях і допомогти клієнтам відстежувати і розвивати розуміння їх звички. І що цікаво, Apple стверджує, що ні один з даних закупівель буде передана або продана рекламодавцям або сторонніх брокерів даних.
Поки що вона не може бути революційної зміни Яблуко робить це, щоб бути, це цікавий стимул для цифрової технологічний гігант гаманець.
Як колишній візи старпома Пітер Берг зазначив, поштовх, щоб тримати платежі всередині екосистеми Apple може виявитися тривожним для карти мережі якщо Apple вдасться в довгостроковій перспективі.
"Яблуко штовхаючи людей, щоб зберегти грошові кошти всередині екосистеми Apple не можна недооцінювати!", - написав він у Twitter.
“Вони тут відіграють довгу гру. У разі успіху, це дуже погано для карти мереж".
Яблуко штовхаючи людей, щоб зберегти грошові кошти всередині екосистеми Apple не слід недооцінювати! Вони тут відіграють довгу гру. У разі успіху, це дуже погано для карти мережі.— Пітер Берг (@Пітер) 26 березня 2019 року,
Картки яблука навряд чи вийде найближчим часом в Австралії, але це буде цікаво подивитися, якщо це має бажаного результату для виробника iPhone.
На вершині свого оновленого додатка телевізор і оригінальний контент, потокове служби, компанія також оголосила про нову послугу для журналів та кілька великих газет США на цьому тижні. За $10 в місяць в США, абоненти можуть отримати кірки до кірки доступ до близько 300 великих журналів, а також Лос-Анджелес Таймс і Уолл Стріт Джорнал. Він прийде в Австралії у другому півріччі, але ціна поки не оголошена.
Apple буде ділитися доходами з видавництвами в невстановленому комерційна організація. У записці для інвесторів аналітик Goldman Sachs в род залі сказала, що це малоймовірно нових сервісів дозволить підвищити прибуток Apple в короткостроковій перспективі, але "цікаві з точки зору відтоку платформи".
Як iPhone продажів (а продажі смартфона в цілому) сповільнюються, Apple хоче тягнути вас ще глибше в його екосистемних послуг і зробити ви зацікавлені у виході. Коли ви отримуєте навколо, щоб купувати новий пристрій, воно повинно бути в iPhone.
Також очікується, що Apple може об'єднати їх разом з іншими своїми сервісами, як Apple, Музика, сховищі iCloud і гарантії Apple, щоб запропонувати зі знижкою супер яблуко пучок.
Категория: Гаджеты